Current Affairs

Current Affairs: NAB aur FBI Announcement

Current Affairs: NAB aur FBI Announcement

Current Affairs: NAB aur FBI Announcement

نیب اور ایف بی آئی کا اعلان

Current Affairs: NAB aur FBI Announcement

نیب اور ایف بی آئی نے اعلان کیا ہے !کہ وہ کسی اخبار کی خبر پر سرکاری افسران کے خلاف کرپشن کا کیس نہیں اٹھا سکتے!

یہ خبر نون لیگ والوں کے لیے عید کا چاند ہے! جب کہ باقی انصاف پسند لوگوں کے لیے سخت مایوسی کی علامت ہے۔

ملک کے وہ ادارے جو ملک سے کرپشن کو ختم کرنے کے لیے بنائے گئے ہیں! اگر وہی اپنے فرائض پورے نہ کریں تو کس جمہوریت کے تقدس کے لیے !رونا رویا جاتا ہے؟

کیا اس ملک میں جمہوریت نام کی کوئی شے موجود ہے؟! کیا یہ سراسر بدمعاشی اور استبداد نہیں کہ حکومت بدترین کرپشن میں ملوث ہو مگر اسے کوئی پکڑ نہ سکے؟

ان اداروں پر لعنت بھیجنے کے سوا ایک عام پاکستانی کیا کرے؟! ان سے کوئی پوچھنے والا ہے کہ خبیث کے بچو! ایکسیزٹ کو ایک رات میں ایک غیرملکی اخبار جو ہمیشہ پاکستان کے خلاف لکھتا رہا ہے! اسکی خبر پر راتوں رات تباہ کردیا اور جو اس ملک کے سب سے بڑے سور ہیں ان پر ہاتھ ڈالنا تمہارے بس کی بات نہیں؟

عام الفاظ میں اسکا کھلم کھلا مطلب یہ ہوا کہ نیب اور ایف بی آئی کے تمام کے تمام ملازمین حرام کار ہیں!، حرام کھانے والے ہیں اور اپنی اولادوں کو حرام کھلاتے ہیں!

SC orders 500 Buildings in Karachi to raze

About the author

Masood

ایک پردیسی جو پردیس میں رہنے کے باوجود اپنے ملک سے بے پناہ محبت رکھتا ہے، اپنے ملک کی حالت پر سخت نالاں،۔ ایک پردسی جس کا قلم مشکل ترین سچائی لکھنے سے باز نہیں آتا، پردیسی جسکے قلم خونِ جگر کی روشنائی سے لکھتا ہے، یہی وجہ ہے کہ وہ تلخ ہے، ہضم مشکل سے ہوتی ہے، پردسی جو اپنے دل کا اظہار شاعری میں بھی کرتا ہے

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.