Current Affairs Politics

Khadim-e-Aala ya Qazaq-e-Aala

Khadim-e-Aala ya Qazaq-e-Aala

خادمِ اعلیٰ  یا قذاقِ اعلیٰ

Khadim-e-Aala ya Qazaq-e-Aala

برطانوی اخبار ڈیلی میل نے آج کے ضمیمے میں ایک گراؤنڈ بریکنگ خبر نشر کی ہے۔

الزام

خبر یہ ہے! کہ 2003 میں پاکستان میں برپا ہونے والے زلزلے میں! برطانوی حکومت نے حکومتِ پنجاب کو 54 ملین یو کے پونڈ دئیے! تا کہ زلزلہ زدگان کی زندگیوں کو از سر نو تعمیر کیا جا سکے۔! اس میں 1 ملین پونڈ شہباز شریف کے داماد کو ادا کیا گیا۔! غبن کیے گئے کڑوڑں پونڈز پھر برمنگھم میں! شہبازشریف کی فیملی کے برکلے بنک اور ایچ ایس بی سی بنک کے اکاؤنٹس میں ڈالے گئے۔

ڈیلی میل نے اس ضمن میں ایک ملزم،! آفتاب محمود جو اس وقت جیل میں ہے! اسکا انٹرویو کیا جس نے اس بات کا اعتراف کیا! کہ اسکے اکاؤنٹس ہر تین ماہ بعد برطانیہ میں HMRC کی جانب سے چیک ہوتے ہیں،! اور اس میں کوئی معیوب بات نہیں ملی

برطانوں نیشنل کرائم ایجسی اس وقت پاکستانی اداروں! کے ساتھ ملکر کرپشن پر کام کر رہی ہے! اور اس بات پر میمو سسائن ہو چکا ہے! کہ نوازشریف کی فیملی کے لوگوں کو پاکستان کے حوالے کیا جائے۔

تحقیق

برطانیہ میں بھی یہ بات اعلیٰ سطح پر موضوع بحث ہے! کہ جو مدد برطانیہ سے دی جاتی ہے اسکے پاکستان میں کرپشن میں اڑا دیا جاتا ہے،! لہذا اب وقت آن پہنچا ہے! کہ عمران خان کی حکومت کے ساتھ ملکر کرپشن کا کریک ڈاؤن کیا جائے۔!

ڈنکن حمز کے مطابق کرپشن کے سامنے آنے کا طریقہ یہ ہے! کہ منی لانڈرنگ کی جائے۔! مشکوک ٹرانسکشن کی نشاندھی کی جاتی ہے،! اور اسکے بعد اسکا منی ٹریل دیکھا جاتا ہے،! کہ یہ کہاں سے شروع ہوئی۔

یہی وہ طریقہ ہے جس سے شہباز شریف کی فمیلی کے اکاؤنٹ کو چیک کیا گیا! تو کڑوڑوں کی ٹرانسیکشن کا ثبوت ملا جو اس دور میں ہوئی جس میں شہبازشریف پنجاب کی حکومت مین تھا۔

ایک confidential رپورٹ کے مطابق! شہبازشریف کی فیملی کے پاس سن 2003 میں ایک لاکھ پچاس ہزار پونڈ کے لگ بھگ اثاثے تھے! جو 2018 تک دو سو ملین پونڈ تک پہنچ گئے،! اسکے علاوہ 53 ہزار اسکوائرفیٹ کا محل ہے جس میں بہت بڑی اسکیورٹی کام کر رہی ہے۔! اسی رپورٹ کی مطابق انکے اثاثے انکی آمدن سے کئی گنا زیادہ ہیں۔

منی لانڈرنگ

رپورٹ کے مطابق کئی غیر ملکی چینل سے منی لانڈر ہوتی ہوئی! پاکستان آئی جس میں برطانیہ کے چینل مرکزی کردار ادا کر رہے ہیں۔!

یہ رپورٹ ان باتوں کی تصدیق کرتی ہیں! جو عمران خان ایک عرسے سے چیخ و پکار کر رہا ہے! کہ پاکستان کی سابقہ حکومتوں نے بہت بری طرح منی لانڈرنگ کی ہے۔!

اب وقت آن پہنچا ہے کہ ایسے لوگوں کو بہت سخت سزائیں دی جائیں! اور انکی جائدادوں کو ضبط کیا جائے۔! پاکستان نے ان کرپٹ خاندانوں کے ہاتھوں بہت نقصان اٹھایا ہے۔! میں نے ایک بار چیلنج کیا تھا کہ کوئی بھی مجھے ایک بھی ایسا پروجیکٹ بتائے! جو انہوں نے مکمل کیا ہو اور جس میں کک بیک نہ لی ہو یا ذاتی مفاد نہ رہا ہو؟

شریفیوں اور زرداریوں نے پاکستان کو بہت سخت نقصان پہنچایا ہے۔ قوم کو ایسی لوگوں سے جواب طلب کرنا ہو گا۔ پاکستان کو جب تک ایسے خاندانوں سے پاک نہ کیا جائے گا پاکستان درست نہیں ہو سکتا۔ 

احتساب کڑا اور بلا امتیاز ہونا چاہیے۔

Khadim-e-Aala ya Qazaq-e-Aala

Daily Mail, Shahbaz Sharif Corruption Scandal, Pakistan Corruption Scandal, PMLN

بقلم: مسعودؔ – کوپن ہیگن 14 جولائی 2019

SC orders 500 Buildings in Karachi to raze

About the author

Masood

ایک پردیسی جو پردیس میں رہنے کے باوجود اپنے ملک سے بے پناہ محبت رکھتا ہے، اپنے ملک کی حالت پر سخت نالاں،۔ ایک پردسی جس کا قلم مشکل ترین سچائی لکھنے سے باز نہیں آتا، پردیسی جسکے قلم خونِ جگر کی روشنائی سے لکھتا ہے، یہی وجہ ہے کہ وہ تلخ ہے، ہضم مشکل سے ہوتی ہے، پردسی جو اپنے دل کا اظہار شاعری میں بھی کرتا ہے

Add Comment

Click here to post a comment