Politics Current Affairs

Meri Tehreer – Current Affairs: Dharna 2014

Meri Tehreer - Current Affairs: Dharna 2014
aazadi march

Meri Tehreer – Current Affairs: Dharna 2014

عمران ہم تیرے ساتھ ہیں!

کچھ عرصہ پہلے شاہزیب کیس ہوا جس کا نتیجہ ہم سب جانتے ہیں!۔! وہ پاکستان کے انصاف کے منہ پر بری طرح تھوکنے والی بات تھی۔

انصاف

پاکستان میں ایسے ہزاروں کیس ہیں جن میں انصاف مہیا کرنا تو بہت دور کی بات، شنوائی تک ہونےسے پہلے مظلوموں کی امیدیں دم توڑ دیتی ہے۔! کیا ہم سب نہیں جانتے کہ پاکستان میں ایک بھی کام ایسا نہیں جو قانون اور قاعدے کے تحت ہوتا ہو؟! جس ملک میں قانون ہی لٹیرا ہو اس میں انصاف کہاں ہو گا؟ ایک بھی حق ایسا نہیں جو عوام کو میسر ہو۔!   جس ملک کا چیف جسٹس عوام کے منہ پر جھوٹ بولتا ہو، اور اپنی کرسی بچانے کے لیے کرپٹ لوگوں کا ساتھ دیتا ہو،! وہاں انصاف کی امید ہو سکتی ہے؟

بے حسی

تپتی ہوئی گرمی میں سسکتے اور بلکتے بچے بجلی نہ ہونے کی وجہ سے تڑپ رہے ہوتے ہیں! مگر ظالم اور جابر حکمرانوں کے کانوں پر جوں تک نہیں رینگتی۔! کیا رائے ونڈ کی بجلی آف ہوتی ہے؟! کیا زرداری کے گھر کے بجلی بند ہوتی ہے؟   پاکستان وہ ملک ہے جہاں انصاف کرنے والے چیف جسٹس تک بکے ہوئے ہیں۔! اٹھارہ کڑوڑ کی عوام ایسے زندگی بسر کر رہے ہیں گویا انکا کوئی وقار ہی نہیں، انکی کوئی قدر ہی نہیں،! وہ فقط پالتو جانور ہیں جو مر گئے تو کیا؟   65 سالوں سے یہ قوم رو رہی ہے کہ ہمارے حالات بہترنہیں ہوتے!

مردِ حق

آج ہم تاریخ کے ایک ایسے مقام پر کھڑے ہیں جہاں پر ایک انسان اپنی جان پر کھیل کر!، اپنے سکھ سکون کو داؤ پر رکھ کر اِن ناسور حکمرانوں اور اس بے جان اور کھوکھلے نظام کے خلاف اُٹھ کھڑا ہوا ہے! تو ہم لوگ اسی میں کیڑے نکالنے لگے ہیں؟ ہم اسی انسان کو برا بھلا کہنے لگے ہیں؟! ہم اسی انسان کو امن کا دشمن کہنے لگے ہیں؟ کیا ہم سے بڑا منافق کوئی ہو سکتا ہے؟! کیا ہم سے بڑا ظالم کوئی ہو سکتا ہے کہ ہم جانتے ہوئے بھی حکومت بہت بڑی کرپٹ ہے! اور دھاندلی، جعلی ووٹوں اور دھوکہ دہی سے برسرِاقتدار آئی ہے! مگر اسکے باوجود ہم اس کے حق میں! اور وہ انسان جو اس نظام کو بدلنا چاہتا ہے اسکے خلاف ہیں۔

افسوس! صدافسوس! ہمارا یہ حال اسی بات کی غمازی کررہا ہے کہ ہم منافق ہو چکے ہیں۔! ہمارا ضمیربدعنوانیوں کو قبول کر چکا ہے، ہم ووٹ دے کر لٹیرے اپنے اوپر مسلط کریں گے! ، بعد میں روئیں گے مگر وہ انسان جو ان کے خلاف میدان میں کھڑا ہے، اسکا ساتھ نہیں دیں گے۔! پاکستانیوں منافقت سے باہر نکلو! یا پاکستان کے حالات پر رویا نہ کرو یا اس انسان کا ساتھ دو! جو اس گناہوں بھرے معاشرے کو درست کرنے کی کوشش کرنا چاہتا:

عمران ہم تیرے ساتھ ہیں!

Meri Tehreer – Current Affairs: Dharna 2014

مسعود – 22 اگست 2014

D-Chowk, Islamabad, PTI Dharna 2014, PTI Pakistan Tehreek e Insaaf

Shab-o-roz

About the author

Masood

ایک پردیسی جو پردیس میں رہنے کے باوجود اپنے ملک سے بے پناہ محبت رکھتا ہے، اپنے ملک کی حالت پر سخت نالاں،۔ ایک پردسی جس کا قلم مشکل ترین سچائی لکھنے سے باز نہیں آتا، پردیسی جسکے قلم خونِ جگر کی روشنائی سے لکھتا ہے، یہی وجہ ہے کہ وہ تلخ ہے، ہضم مشکل سے ہوتی ہے، پردسی جو اپنے دل کا اظہار شاعری میں بھی کرتا ہے

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

August 2018
MTWTFSS
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 

PG Special