Current Affairs Humara Moashra

Munh Momnaan Kartoot Kafraan – Ata-ul-Haq Qasmi

Munh Momnaan Kartoot Kafraan - Ata-ul-Haq Qasmi

Munh Momnaan Kartoot Kafraan – Ata-ul-Haq Qasmi

۔منہ مومناں کرتوت کافراں۔۔۔۔۔۔ عطاالحق قاسمی

پاکستانی معاشرے کی ایک بہت بڑی افسوسناک حقیقت ہےیہ ہے کہ ہمارے ہاں قول و فعل میں خطرناک حد تک تفاوت ہے۔ اس کی ایک بہت بڑی مثال عطاالحق قاسمی صاحب کی ذات ہے۔

عطاالحق قاسمی کا نام ہے انکی عظمت کی پہچان ہے، انکے لکھے ہوئے افسانے،  کالم، کہانیاں اور ڈرامے انتہائی سبق آموز ہوتے ہیں۔ ان کے قلم میں اتنی طاقت ہے کہ وہ جو لکھتے ہیں اس میں ایک جاذبِ سوچ و فکر آموزی ہوتی ہے۔ مگر عطاالحق قاسمی – پی ٹی وی کے انچارج کی حیثیت سے سرکاری خزانے کو اسقدر نقصان پہنچایا  کہ سوچ کر گھن آتی ہے، ان صاحب نے  اپنے بچوں کے فرسودہ اور ایسے ڈرامے جو ناقابل پروڈکشن تھے انہیں سرکاری خزانے سے پروڈیوس کروایا، انہیں پی ٹی وی میں سیٹ کیا، اور بات یہاں ختم نہ ہوئی بلکہ پی ٹی وی کے خرچے پر لاکھوں روپے کی جنسی ادویات کھا گئے – جنسی ادویات!!!

اب جب  معاشرے کے ایسے لوگ جو اس معاشرے کو علم و عظمت، اصلاح و فلاح،  سیاق و سباق سکھاتے ہیں اور اوپر سے انکے کرتوت ایسے بھیانک ہوتے ہیں تو معاشرے کی اصلاح خاک ہو گی؟ جبھی ہمارا معاشرے زبردست دوغلے پن کا شکار ہے۔ اسے کہتے ہیں منہ مومناں کرتوت کافراں۔۔۔

بقلم: مسعود

Munh Momnaan Kartoot Kafraan – Ata-ul-Haq Qasmi

About the author

Masood

ایک پردیسی جو پردیس میں رہنے کے باوجود اپنے ملک سے بے پناہ محبت رکھتا ہے، اپنے ملک کی حالت پر سخت نالاں،۔ ایک پردسی جس کا قلم مشکل ترین سچائی لکھنے سے باز نہیں آتا، پردیسی جسکے قلم خونِ جگر کی روشنائی سے لکھتا ہے، یہی وجہ ہے کہ وہ تلخ ہے، ہضم مشکل سے ہوتی ہے، پردسی جو اپنے دل کا اظہار شاعری میں بھی کرتا ہے

Add Comment

Click here to post a comment