News Current Affairs

Nawaz Sharif Ghurbat Dekh Ker Ro Parrey

Nawaz Sharif Sentenced To 7 Years Prison!
Nawaz Sharif Ghurbat Dekh Ker Ro Parrey

وزیراعظم نوازشریف پنجاب میں غربت دیکھ کر رو پڑے۔۔ ایک خبر

پنجاب  کے غریب لوگوں کی نسبت بات کرتے ہوئے! وزیرِاعظم کی آنکھوں سے آنسو جاری ہو جاتے ہیں اور پشاور اور کوئٹہ میں ہونے! والی قتل و غارت پر ان کے منہ کی پھٹکار پر رتی برابر فرق نہیں پڑتا۔۔۔

یہ اس بات کی تائید کرتی ہے کہ نوازشریف کو پاکستانی کی سلامتی کی رتی برابر پرواہ نہیں! اور اسکے لیے پنجاب کی بادشاہت سے بڑھ کر کوئی شے مقدم نہیں۔ نوازشریف ذلت خباثت بداعمالی کے اس دلدل میں پھنس چکا ہے! کہ اسے پاکستان کے ٹوٹنے کی رتی برابر پرواہ نہیں بلکہ اسکے لیے پنجاب سب کچھ ہے۔

پوچھنا یہ ہے کہ پنجاب میں پچھلے 30 سالوں میں سے زیادہ تر کس پارٹی نے حکومت کی ہے؟! کیا تم جیسے بدبختوں کو غریوبوں کا احساس صرف انہیں دنوں میں ہوتا ہے! جب انتخابات قریب ہوں؟ پنجاب کو پسماندہ بنانے والے تم لوگ، پنجاب کی تباہی کرنے والے تم لوگ، پنجابیوں کو علم سے دور رکھنے والے !تم لوگ اور جب انتخابات قریب ہوں تو مگر مچھ کے آنسو بہانا شروع کر دیتے ہو؟؟؟! کیا پنجاب کے علاوہ تمہاری اور کوئی ذمے داری نہیں؟

پاکستان عوام کے لیے زبردست لمحہ فکریہ ہے !کہ وہ اپنے گریبانوں میں جھانک کر دیکھے اور آنے والے وقت کی نزاکت کو سمجھنے کی کوشش کرے۔۔۔

بقلم: مسعودؔ

Nawaz Sharif Nawaz Sharif 

SC orders 500 Buildings in Karachi to raze

About the author

Masood

ایک پردیسی جو پردیس میں رہنے کے باوجود اپنے ملک سے بے پناہ محبت رکھتا ہے، اپنے ملک کی حالت پر سخت نالاں،۔ ایک پردسی جس کا قلم مشکل ترین سچائی لکھنے سے باز نہیں آتا، پردیسی جسکے قلم خونِ جگر کی روشنائی سے لکھتا ہے، یہی وجہ ہے کہ وہ تلخ ہے، ہضم مشکل سے ہوتی ہے، پردسی جو اپنے دل کا اظہار شاعری میں بھی کرتا ہے

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.