Current Affairs

انور ظہیر جمالی صاحب کا بیان

انور ظہیر جمالی صاحب کا بیان
انور ظہیر جمالی صاحب کا بیان

چیف جسٹس انور ظہیر جمالی صاحب کا بیان

پاکستان کے چیف جسٹس انورظہیر جمالی صاحب نے بیان دیا ہے کہ “ملک میں جمہوریت کے نام پر بادشاہت ہورہی ہے، گڈگورننس کے نام پر بیڈ گورننس ہو رہی ہے، لوگوں کے ساتھ مذاق ہو رہا ہے، اور لوگوں کو اسکے خلاف اٹھنا ہو گا۔۔۔۔۔۔

چیف جسٹس صاحب بیان بازی کی حد تک تو ٹھیک ہے! ہم آپ سے اتفاق کرتےہیں مگر ایمان سے بتائیے گا! کہ اس میں کیا نئی بات کہی آپ نے؟ یہ باتیں تو عمران خان ایک مدت سے کہہ رہا ہے!۔۔۔ اب اگر آپ نے انہیں تسلیم کر ہی لیا ہے تو آپ اپنے بڑے پن کا مظاہرہ کیجیے اور ڈٹ کر کہیے! کہ میں اپنا عہدہ چھوڑ کر عوام کی نمایندگی کرتا ہوں! اور عوام کو اس ناقص نظام کے خلاف لیکر جہاد کرتا ہوں! انور ظہیر جمالی صاحب کا بیان انور ظہیر جمالی صاحب کا بیان انور ظہیر جمالی صاحب کا بیان

اپنی اعلی کرسی پر بیٹھ کر صرف بیان دینے سے فائدہ؟! اور یہ بیان بھی آپ نے اس وقت دیا ہے جب آپ کی مدت ختم ہونے میں چند ہی دن رہ گئے ہیں،! پچھلے دو سال آپ کدھر تھے سر؟

اور یہی بیان بازی ہی تو اس ملک اور اس عوام کی تباھی کی وجہ ہے! کہ کیا سیاستدان کیا جنرل کیا جج کیا وکیل کیا بزنس مین کیا قانوندان بیان بازیاں ہی تو کرتے !چلے آئے ہیں۔۔۔۔

عمل کہاں ہے؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مسعود

SC orders 500 Buildings in Karachi to raze

About the author

Masood

ایک پردیسی جو پردیس میں رہنے کے باوجود اپنے ملک سے بے پناہ محبت رکھتا ہے، اپنے ملک کی حالت پر سخت نالاں،۔ ایک پردسی جس کا قلم مشکل ترین سچائی لکھنے سے باز نہیں آتا، پردیسی جسکے قلم خونِ جگر کی روشنائی سے لکھتا ہے، یہی وجہ ہے کہ وہ تلخ ہے، ہضم مشکل سے ہوتی ہے، پردسی جو اپنے دل کا اظہار شاعری میں بھی کرتا ہے

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

October 2016
MTWTFSS
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

PG Special

Pegham

FREE
VIEW