News

Meri Tehreer (current affairs): Veena Malik aur Hamarey Misayil

وینا ملک اور ہمارے مسائل

میں اکثر سوچتا ہوں کہ اب نہیں لکھوں گا، مگر میرا قلم رک نہیں سکتا۔

ہمارے ملک میں اس وقت ایک بہت ہاٹ ٹاپک وینا ملک کا چل رہا ہے اور اس کا اندازہ مجھے آج فیس بک سے ہوا کہ اس پر بحث دربحث چل رہی ہے اور ٹی وی کے شوز میں مولویوں کو بلا کر اس پر رائے لی جا رہی ہے۔

ایکبار پھر مجھ جیسے سرپھرے کا خون کھول اُٹھا کہ کیا ہمارے ہاں ایک وینا ملک ہی رہ گئی ہے بحث کرنے کے لیے؟ فحش عورتیں کب سے ان مسائل سے اہم ہو گئی ہیں جو ہماری بقا کی رگوں کو دیمک کی طرح چاٹ رہے ہیں؟ اگر وینا ملک کی عریانی ملک کے غیرت مندوں کے لیے اتنی ہی اہم ہو گئی ہے تو سب پہلے اُس فحاشی کی طرف آنکھ کیوں نہیں اٹھائی جاتی جو ہمارے ملک میں ناسور کی طرح پھیل چکی ہے۔

پاکستان میں  نوجوان لڑکیاں سرعام فحاشی کرتی نظر آتی ہیں، شادی سے پہلے کئی کئی اسکینڈلز چلا کر اپنے آپ کو محظوظ کرتی ہیں، کیا یہ تشویش کا مقام نہیں؟  کئی محلوں میں عورتیں دروازوں کے پیچھے چھپ چھپ کر آنکھ مٹکا کر رہی ہوتی ہیں، قائدِاعظم کے مقبرے کے عقب میں طوفانِ بدتمیزی پھیلا ہوا ہے۔۔

اے آر وائی پر نئے سال کے فیشن شو میں عورت کو سربزم دو لباس میں دکھایا گیا ہے، کیا یہ بے غیرتی کا مقام نہیں؟ ذرا آپ لاہور کے اسٹیج ڈراموں میں استعمال کی جانے والی زبان سنیں، ان عورتوں کی حرکات دیکھیں جو اپنے جسموں کے مدوجزر کو ہچکولے دے دے کر تماش بینوں کی بڑھکوں کو تیز کر رہی ہوتی ہے۔۔

فرق یہ ہے کہ وینا ملک کو ٹی وی والے اچھال رہے ہیں اور ماڈلز کو دولباس میں دکھا کر فن کی خدمت کی جارہی ہے؟ کہاں مر گئی ہے ہم لوگوں کی غیرت؟

دبئی میں پاکستانی لڑکیوں کو عربوں کے سامنے پلے ڈول کی طرح ننگا نچایا جا رہا ہے،عربوں کی ہوس پوری کرنے لیے پاکستان سے لڑکیاں ”ایکسپورٹ“ کی جاتی ہیں، کیا یہ پاکستانی غیرتمندوں کے لیے پریشانی کا باعث نہیں؟  ہمارے گھروں میں انڈین فلمیں چلتی ہیں جس میں فحش عورتیں بکینی میں ڈانس کرتی ہوئی نظر آتی ہیں مگر ہماری غیرت اسے فن سمجھ کر چپ کر جاتی ہے۔ کیا ایک وینا ملک کی عریانی ہمارے لیے مسٔلہ اول بن گئی ہے کہ اسے اتنا کورج دی جائے؟  اگر وینا ملک بدکاری میں پڑ گئی ہے تو ہندوستانی فلموں کی عریانی پر واہ واہ کہ کیا گانا ہے کہنے والے بھی اتنے ہی بدکار ہیں۔ فرق صرف سوچ کا ہے –  جہاں ہمیں اپنے نفس کو تسکین ملتی ہوئی نظر آتی ہے، وہاں ہم  فن کا فنکاری کا عذر پیدا کر کےدل کو مطمئن کر لیتے ہیں۔

بھاڑ میں جائے وینا ملک اور بھاڑ میں جائیں اسکو کورج دینے والے۔ میرے ملک میں وینا ملک جیسی فحاشہ سے کئی اہم مسائل ہیں!

مسعودؔ

Shab-o-roz

About the author

Masood

A hard speaking straightforward person, who has a brain, which works (alhamdolillah). A writer, poet and

Add Comment

Click here to post a comment